wtorek, 14 sierpnia 2012

problem z świnką

a ja... ja... ja mam taki problem, że ja nie wiem, nie wiem, czy mogem napisac. ;( bo.. moj swinka morska.. ona zjadla kabel od telewizora. i co ja mam teraz zrobic? powiedziec rodzicom, ze nie mam telewizji, czy wyrzucic swinke z domu? mieszkam na parterze to dlugo by nie leciala... pomocy! ;((

ola.


Świnki nie wyrzucaj, trochę byłoby jej żal, szczególnie, że to stworzenie, które żyje. Mając zwierze musimy liczyć się z tym, że będzie ono robiło nam jakieś szkody. Myślę, że powinnaś jakoś delikatnie powiedzieć o tym rodzicom, w końcu to nie Ty przegryzłaś ten kabel tylko świnka. 



Charlotte


Świnka małym zwierzakiem jest, ale mimo wszystko, uczucia ma. Nie rób jej nic, przecież ona nie była świadoma swojego postępowania. Wytłumacz rodzicom, co się stało, a na pewno wszystko będzie dobrze. 

xoxo, Kaa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz